کار و فناوری فین هرمزگان

کار و فناوری فین هرمزگان

مقاله - نمونه سوال -طرح های اره مویی- انیمیشن - فیلم -طرح درس - فعالیت کارگاهی - رایانه - سرگرمی
کار و فناوری فین هرمزگان

کار و فناوری فین هرمزگان

مقاله - نمونه سوال -طرح های اره مویی- انیمیشن - فیلم -طرح درس - فعالیت کارگاهی - رایانه - سرگرمی

سیستم موقعیت یابی جهانی -gps - همه چیز درباره gps

سیستم موقعیت یابی جهانی چیست؟

GPSیعنی سیستم موقعیت یاب جهانی این سیستم تشکیل شده است از یک شبکه 24 ماهواره ای در مدار زمین که توسط وزارت دفاع دولت آمریکا پشتیبانی میشود.
هـدف اصـلی و اولـیـه از طـراحـی GPS ، اهـداف نـظامـی بـوده امـا از ســال 1980 به بـعــد بـرای اسـتـفاده های غــیر نـــــظامی نیز در دسترس قرار گرفت. GPS در تمام شرایط بصورت 24 ساعت در شبانه روز و در تمام دنیا قابل استفاده می باشد . و هیچ گونه بهائی بابت این خدمات اخذ نمی شود.

ادامه مطلب ...

اتصال با جوش - رکتیفایر

برای جوش کاری از دستگاه هایی به نام ترانس (Transformer) و یا دینام استفاده می شود که توضیحات آن ها در کتاب ارائه شده است.
امروزه استفاده از دستگاه های جوشکاری جدید با قابلیت های بیشتر نظیر یکسوسازها(Rectifier)، در صنعت رواج زیادی یافته است.


بقیه در اد امه مطلب..

ادامه مطلب ...

ماکت 1

عکس چند ماکت ساخته شده توسط دانش آموزان که بچه ها با استفاده از وسایل دور ریختنی و غیر قابل استفاده تونستند ماکت های جالبی رو درست کنند

انشا ا... بقیه عکسها رو هم به همین زودی می ذارم


برای دیدن عکسها به ادامه مطلب بروید

ادامه مطلب ...

بلندترین پل معلق دنیا

 

 این پل که "بالوآرته بیسنتناریو" نام دارد 402.6 متر ارتفاع و هزار و 124 متر طول دارد.ارتفاع این پل معلق در زیر طاق مرکزی آن به راحتی از ارتفاع برج ایفل (به ارتفاع 300 متر) بلندتر است. این پل بخشی از یک بزرگراه جدید است که ایالتهای "سنالوآ" و "دورانگو" را به هم متصل می کند.براساس گزارش CBS، پروژه ساخت این پل در فوریه سال 2008 و با هزینه 110 میلیون پوند آغاز شد. این پل در بزرگداشت دویستمین سالگرد استقلال مکزیک از اسپانیا افتتاح شد و در مراسم آن رئیس جمهور مکزیک و نمایندگان کتاب برترین های جهان (گینس) نیز برای ارزیابی این اثر حضور داشتند.باوجود این، سایت گینس نوشت که پل مکزیک نمی تواند ادعای رکورد مرتفع ترین پل دنیا را داشته باشد. به طوریکه رکورد بلندترین پل معلق دنیا همچنان در اختیار پل رودخانه "سی دو" در استان "هوبی" چین است که ارتفاع آن به حدود 472.14 متر می رسد.







منبع: خبرگزاری مهر  

طرح های فوق العاده زیبای اره مویی

سلام دوستان

در اینجا منبعی کامل و زیبا از بهترین و جذابترین طرح های اره مویی را برای شما قرار داده ام

امیدوارم از این طرح ها در اوقات فراغت به بهترین نحو استفاده نمایید.

تعداد کل این طرح ها 41 عدد می باشد که در قالب 6 فایل pdf به صورت zip شده قرار داده شده است که بعد از دانلود آنها می توانید استفاده کنید

برای دیدن و مشاهده این طرح ها روی لینک زیر کلیک کنید...

منتظر نظرات شما هستم



کلیک کنید

موتور الکتریکی چیست؟

موتور الکتریکی، نوعی ماشین الکتریکی است که الکتریسیته را به حرکت مکانیکی تبدیل می‌کند. عمل عکس آن که تبدیل حرکت مکانیکی به الکتریسیته‌است، توسط ژنراتور انجام می‌شود. این دو وسیله بجز در عملکرد، مشابه یکدیگر هستند. اکثر موتورهای الکتریکی توسط الکترومغناطیس کار می‌کنند، اما موتورهایی که بر اساس پدیده‌های دیگری نظیر نیروی الکترواستاتیک و اثر پیزوالکتریک کار می‌کنند، هم وجود دارند.


ادامه مطلب ...