کار و فناوری فین هرمزگان

کار و فناوری فین هرمزگان

مقاله - نمونه سوال -طرح های اره مویی- انیمیشن - فیلم -طرح درس - فعالیت کارگاهی - رایانه - سرگرمی
کار و فناوری فین هرمزگان

کار و فناوری فین هرمزگان

مقاله - نمونه سوال -طرح های اره مویی- انیمیشن - فیلم -طرح درس - فعالیت کارگاهی - رایانه - سرگرمی

شرایط تماس با شبکه ملکوتی خدا

عرش الهی ، مرکز بینهایت شماره  اتصال با آفریده هاست . هرکس از هر جا و هر زمان و به هر زبان می تواند با این مرکز  گفتگو کند . بی آنکه خطی روی خطی بیافتد .

خدا در مرکز ملکوتی دعا هر لحظه آماده دریافت پیام نیاز است .

17 رکعت نماز در 5 نوبت کد تماس با خداست که در عدد 17- 24434 خلاصه میشود . کسی که روزی 5 بار با او تکلم می کند از تنهایی در میاید ، کریم خدا می شود و احساس بی پناهی نمیکند .

خدا که آن سوی خط تماس است دوست دارد در خوشی ها هم سراغ از او بگیریم نه فقط وقتی که گرفتار میشویم و به دردسر می افتیم .

بی معرفتی است که وقتی مضطرب می شویم از اورژانس دعا استمداد کنیم و انتظار کمک فوری داشته باشیم .

او همیشه گوش به زنگ ماست . مائیم که گاهی حوصله حرف زدن با او را نداریم یا تماس و دعوت او را بی جواب می گزاریم .

شیطان سعی می کند در جبهه معنوی رابطه ما با خدا را قیچی کند یا روی خط نیایش پارازیت ریا بیاندازد ، مکالمه ما با مرکز نباید قطع و وصل شود یا صدایش خش خش داشته باشد . باید دیش رحم گیر را بر بام بلند نیایش نصب کنیم  و دریافت کننده دل را روی طول موج اجابت تنظیم کنیم تا صدای استجابت دعا به گوش دلمان برسد  . اگر «امن یجیب » که رمز اجابت است نتوانست خط ما را با خدا مرتبط سازد باید دید کدام گناه و غفلت موجب قطع تماس شده است . گاهی قساوت دل و غذاهای حرام و دوستان بد در سیستم ارتباطی ما با خدا اختلال ایجاد می کنند و خطوط تماس را می پوشانند و صدایمان به خدا نمی رسد .

برای وصل مجدد خط هم پرداخت هزینه لازم است ، هم تعهد .

هزینه اش توبه و استغفار و اصلاح و عمل صالح است ، تعهدش آن است که قول بدهیم از حلم ، صبر و ستاریت خدا سوء استفاده نکنیم و اِلا همیشه در معرض خطر اختلال و قطع ارتباطیم .

گاهی تنها یک یارب خالصانه یک آه برخاسته از دل ،  یک قطره اشک ندامت ، یک دل شکسته و یک توسل بی ریا ما را به خدا وصل می کند .

پیش شماره ارتباط با خدا حمد و ثنا و صلوات است اگر محبت و معرفت اهل بیت را داشته باشیم آل محمد به ما خط می دهند آنگاه می توانیم با چهارده خط مستقیم با خدا مرتبط شویم . ولایت تلفن همراه ما برای تماس با شبکه ملکوتی خداست .


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد