کار و فناوری فین هرمزگان

کار و فناوری فین هرمزگان

مقاله - نمونه سوال -طرح های اره مویی- انیمیشن - فیلم -طرح درس - فعالیت کارگاهی - رایانه - سرگرمی
کار و فناوری فین هرمزگان

کار و فناوری فین هرمزگان

مقاله - نمونه سوال -طرح های اره مویی- انیمیشن - فیلم -طرح درس - فعالیت کارگاهی - رایانه - سرگرمی

حرف دل من

سلام و عرض ادب

چند وقتی است که بخاطر مشغله کاری فرصت نوشتن پیدا نمی کنم و اصلا از این موضوع راضی نیستم .

راستش بخاطر یک سری مشکلات شاید امسال آخرین سالی باشه که به عنوان دبیر درس حرفه وفن تدریس می کنم و این موضوع منو خیلی ناراحت کرده . ناراحتم از اینکه دیگه نمی تونم در کنار دانش آموزان خوبی که سالها با هاشون خاطرات تلخ و شیرین داشتیم باشم یا همکاران عزیزی که هر چه از محبت و لطفشون بگم کم گفتم .

ولی هر جا باشم دوست دارم به عنوان یک خدمتگزار کوچک در خدمت ارتقا سطح علمی و اخلاقی نوجوانان و جوانان میهنم باشم و گام هر چند کوچک را در این راه بردارم.

انشاالله در هر پستی که باشم این وبلاگ به کار خودش ادامه می ده و امیدوارم بتونم تجربیات بیشتری رو در اختیار دوستان خوبم قرار دهم  و عضو کوچکی باشم از جامعه بزرگ فرهنگیان.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد