کار و فناوری فین هرمزگان

کار و فناوری فین هرمزگان

مقاله - نمونه سوال -طرح های اره مویی- انیمیشن - فیلم -طرح درس - فعالیت کارگاهی - رایانه - سرگرمی
کار و فناوری فین هرمزگان

کار و فناوری فین هرمزگان

مقاله - نمونه سوال -طرح های اره مویی- انیمیشن - فیلم -طرح درس - فعالیت کارگاهی - رایانه - سرگرمی

دانلود نرم افزارFoxit PhantomPDF Business Edition 6.0.4.0619

دانلود نرم افزارFoxit PhantomPDF Business Edition 6.0.4.0619 - نرم افزار مشاهده و ویرایش فایلهای pdf

دانلود نرم افزار مناسب جهت جایگزینی با Adobe Acrobat برای کار با فایلهای PDF

 Foxit PhantomPDF Business Edition 6.0.4.0619   6.0.5.0618 x86/x64   Portable Foxit PhantomPDF Business Edition 6.0.4.0619   6.0.5.0618 x86/x64   Portable

فایلهای PDF جزء لاینفک دنیای رایانه شده اند و به دلیل ماهیت خاص آنها در اینترنت و در سیستمهای کامپیوتری رواج پیدا کرده اند. حفظ ترکیب و چینش فایل، قابلیت محافظت از محتوای فایل، مرور آسان و سریع و در عین حال حجم پایین باعث شده تا کاربران زیادی از این نوع فرمت برای نگهداری و انتقال متون خود استفاده کنند.

 

محصولات Foxit نیز در جهت رقابت با نرم افزارهای PDF شرکت Adobe و در جهت ارائه ابزاری ساده تر و سریعتر برای تولید، ویرایش و باز کردن این فایلها گام به عرصه نرم افزارهای کامپیوتری گذاشت.

 

مثلا شما به جای نصب یک نرم افزار حجیم 30 مگابایتی می توانید با نصب ابزار 3 مگابایتی این شرکت این فایلها را بسیار سریعتر و بهتر باز کنید و یا با نصب یک ابزار 9 مگابایتی از نصب یک ابزار 1 گیگابایتی رهایی پیدا کنید. همچنین ایزارهایی برای ساخت و ویرایش فایلها ارائه شده است.

 

این بار شرکت Foxit با ترکیب نرم افزارهای خود در یک پکیج کامل کار استفاده کنندگان را راحت تر کرده و به انها مجموعه ای یکجا برای انجام هرگونه عملیات بر روی فایلهای PDF را ارائه کرده است.

 توضیحات و دانلود این نرم افزار در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

دانلود نرم افزار تقویم اذان گو و اسلامی باد صبا ۳ – جاوا

تقویم اسلامی باد صبا، نمونه ای دیگر از معرفی و ارائه ارزش های اسلامی در قالب تقویم سه گانه می باشد که با هدف ارج نهادن به فرهنگ والای نماز توسط موسسه فرهنگی موج همراه نور تولید گردیده است.

این نرم افزار بگونه ای طراحی شده که امکان نصب و اجرا بر روی طیف وسیعی از گوشی ها و نیز گوشی هایی با سیستم عامل آندروید را فراهم می سازد. در این نرم افزار کاربر ضمن مشاهده اعمال ، ادعیه ، آداب ، اوقات شرعی و … بصورت روزانه از قابلیت پخش خودکار اذان در اوقات شرعی شهر مورد نظر نیز برخوردار است.

از دیگر امکانات آن می توان به مشاهده اوقات شرعی ۳۲۰ شهر ایران و هر نقطه جغرافیایی دیگر، ارائه وقایع روزانه ، چندین پوسته گرافیکی، تبدیل تاریخ و … اشاره داشت. گفتنی است تقویم باد صبا بدون محدودیت زمانی و به صورت رایگان برای کاربران قابل استفاده می باشد. این نرم افزار مخصوص گوشی های جاوا می باشد.

download نرم افزار تقویم اذان گو و اسلامی باد صبا 3   جاوا  لینک دانلود : 2.1 مگابایت


برخی بیماریها و روزه داری از دید پزشکان

مرور این نکات شاید چند فایده مهم داشته اول اینکه در هر شرایطی روزه گرفتن به صلاح فرد نیست و حتی از لحاظ شرعی نیز توصیه نمی شود و دوم اینکه می توان با ایجاد برخی تنظیم ها در برنامه غذایی و دارویی و آگاهی از علائم هشدار در بسیاری از بیماری ها روزه داری کرد.
یک کارشناس آموزش مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کشور در خصوص بیماران دیابتی و شرایط روزه داری آنها به خبرنگار اجتماعی ایرنا، گفت: بیماران دیابتی که بدون انجام مشاوره با پزشک خود روزه می گیرند در معرض خطر جدی افزایش درازمدت قند خون هستند.

آرزو دهقانی افزود: در محدوده طبیعی، قرار گرفتن قند خون بین ۷۰ تا ۱۲۰ میلی گرم در دسی لیتر، هدف اصلی در درمان دیابت است واز طرف دیگر نوع تغذیه و بالطبع روزه داری می تواند روی این شاخص مهم سلامتی تاثیر جدی بگذارد.  ادامه مطلب ...

15 نکته تغذیه‌ای برای روزه داران در فصل گرما

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم، رعایت راهکارهای ساده تغذیه‌ای در افطار و سحر می‌تواند روزه داران را به منظور دریافت منافع بدنی و تسهیل بهره مندی از مزایای روحانی این ماه مبارک یاری کند زیرا یک فرد بیمار به درستی نمی‌تواند از برکات ماه رمضان فیض ببرد.

1- برای اینکه کمتر هنگام روزه داری تشنه شوید، بهتر است در برنامه غذایی سحری از خوردن غذاهایی مثل انواع کوکو، بادمجان، سوسیس و کالباس، سس مایونز و سیر و پیاز و همچنین غذاهای چرب و پرنمک که سبب تشنگی زیاد در طول روز می‌شود پرهیز کنید.

2- سعی کنید از غذاهای آب پز شده و خورشت‌های آبدار و کم نمک استفاده کنید.

3- خوردن مواد شیرین مانند زولبیا و بامیه هنگام سحر سبب افت سریع قند خون و احساس گرسنگی در طول روز می شود.

4- بعد از خوردن سحری، بهتر است هنگام مسواک زدن برای کاهش تشنگی و خشکی دهان، از حجم کمتری خمیر دندان استفاده کنید.

5- سعی کنید در ماه رمضان میوه‌های آبدار و سبزیجات بیشتری مصرف کنید تا در طول روز دچار تشنگی نشوید.

6- بهتر است هنگام افطار از مخلوط آبلیموی تازه با آب یا چای کمرنگ یا شربت خاکشیر به جای قهوه و چای پر رنگ استفاده کنید.  ادامه مطلب ...

فراخوان مسابقه عکاسی رمضان + جوایز ارزنده

سایت تابش(www.tabesh.net )به منظور به تصویر کشیدن زیبایی های ماه مبارک رمضان اقدام به برگزاری یک دوره مسابقه عکاسی با موضوع رمضان نموده است.

مسابقه در ۲ بخش حرفه ای و آماتور برگزار خواهد شد.

عکاسی 4

 

ادامه مطلب ...

حلول ماه رمضان بر میهمانان خدا مبارک باد

خدا را شکر،خدا را شکر خداوند یکبار دیگر به ما فرصت نفس کشیدن در ماه مبارک رمضان را داد.خدا را شکر

امیدوارم بتوانیم از لحظه لحظه های این ماه عزیز استفاده کنیم.و در مسیر انسانیت و بندگی به پیشرفت برسیم.

از همه شما عزیزان التماس دعا دارم.


راز لوگوی اپل چییست ؟

راز لوگوی اپل چییست ؟ چرا این سیب گاز زده است ؟ کی این سیب رو گاز زده ؟

57223 464 300x174 راز لوگوی اپل چییست ؟

 واقعیت امر این است که از هر ۱۰۰ ایرانی, که یکی از محصولات اپل رو دارند..اما آیا واقعا همان یک نفر، علتگاز خوردگی سیب اپل را می داند؟
این سوالی است که امروز من از شما دارم!؟ برای جواب این خبر را تا انتها مطالعه کنید.

عده ای می گویند این همان سیب نیوتون است که این بار در سر استیو جابز فرود آمده و پی به یک راز جدید برده است..

اما راب جَنُف Rob Janoff خالق این سیب سحرآمیز- سیب شرکت اپل علت دیگری را در طراحی آن عنوان کرده:

او دلیلی رو در وب سایت رسمی خودش ذکر کرده که کاملا منطقی است!

Rob Janoff می گوید دلیل گاز زده بودن سیب شرکت اپل این است که اگر به طرح کلی سیب در قالب abstract دقت کنید خواهید دید که ممکن است، با میوه های دیگه خصوصا گیلاس اشتباه گرفته شود.

بنابر این اگه سیب رو گاز زده ترسیم کنیم دیگه کاملا مشخص می شود که این یک سیب است نه گیلاس. مسئله مهم دیگر این است که شما با دیدن یه سیب آبدار و قرمز اولین چیزی که به ذهن تان می رسد این است که یک گاز محکم از این میوه خوشمزه بگیرید.

نکته بسیار جالب اینجاست که برخلاف تصور خیلی ها، خلق لوگوی اپل از اولین روز ملاقات Rob Janoff با مدیران اپل تا روز رو نمایی از نسخه نهایی این لوگو فقط ۲ هفته طول کشید؛ و سند دیگه ای که برای اثبات صحت دلیلی که خدمت تتان عرض کردم رو هم در بخش پشتیبانی وب سایت رسمی شرکت اپل می توانید ملاحظه نمایید.در ضمن خط های رنگین کمانی اولین لوگوی اپل سه دلیل داشته :

۱ – برای اینکه محصولات شرکت اپل جذاب تر و کابر پسند تر جلوه داده بشود.
۲ – برای تاکید توانایی اپل در نمایش عکس های رنگی (با کیفیت خوب)
۳ – علاقه شدید Steve Jobs به جلب توجه بچه ها ی مدرسه ای نسبت به محصولات اپل
البته لوگوی اپل برای مردم معانی مختلفی دارد، چون همه سیب رو دیدن و خوردن و خیلی ها هم این میوه رو دوست دارند. به هر حال حقیقت گاز زده بودن سیب لوگوی اپل کاملا یک منطق گرافیک است. بعضی وقت ها ما کمی زیاد از حد قضیه را پیچیده جلوه می دهیم.
من این سوال رو از خیلی ها پرسیدم اما هیچکس به این مسئله اصلا فکر نکرده بود !

همانطور که در شکل بالا ملاحظه می کنید طرح کلی لوگوی اپل از سال ۱۹۹۷ که توسط Rob Janoff طراحی شد تا سال ۲۰۱۲ تغییری نکرده و تغییرات بیشتر در رنگ لوگوی اپل اعمال شده.

منبع : اول نیوز