کار و فناوری فین هرمزگان

کار و فناوری فین هرمزگان

مقاله - نمونه سوال -طرح های اره مویی- انیمیشن - فیلم -طرح درس - فعالیت کارگاهی - رایانه - سرگرمی
کار و فناوری فین هرمزگان

کار و فناوری فین هرمزگان

مقاله - نمونه سوال -طرح های اره مویی- انیمیشن - فیلم -طرح درس - فعالیت کارگاهی - رایانه - سرگرمی

دانلود نرم افزار تخته های هوشمند ( Smart Class teaching software )


این نرم افزار یکی از ساده ترین و در عین حال بهترین نرم افزارهای مناسب برای کار با تخته های هوشمند می باشد.نسبت به دیگر نرم افزار ها محیط گرافیکی بسیار مناسبی دارد.

گر جزو معلمان ، دبیران و اساتیدی هستید که میخواهید از تکنولوژی روز نهایت استفاده را در کلاس های درس خود داشته باشید و از دستگاه ویدئو پروژکشن استفاده می کنید ، نرم افزار بسیار کاربردی و عالی Smart Class teaching  رو بهتون پیشنهاد میکنم که یکی از بهترین برنامه های موجود برای استفاده در کلاسهای درس هوشمند می باشد .ا

با استفاده از برنامه Smart Class teaching  می توانید همزمان با پخش برنامه های آموزشی خود در کلاس درس بر روی پرده نمایش ، عملیات های خاصی را انجام دهید . به عنوان مثال می توانید با ابزار قلم آن روی پرده نمایش زیر یک جمله خط بکشید و یا برای تاکید بر روی یک مطلب آن را مشخص کنید و دوباره آن را بوسیله پاک کن پاک نمایید . و یا اینکه میتوانید برای رسم زاویه های ریاضی از نقاله ، پرگار ، خط کش و گونیا و ... که جزو ابزارهای برنامه هستند به راحتی استفاده نمایید .

برای توضیحات بیشتر و دانلود این نرم افزار به ادامه مطلب بروید

 

ادامه مطلب ...

دانلود نرم افزار مدرسه هوشمند( NetSupport School Professional v10 )

نرم افزار NetSupport School در وهله اول، یک نرم افزار بسیار کارآمد جهت مدیریت شبکه های کامپیوتری در مدارس و آموزشگاه هاست. توسط این نرم افزار، کامپیوتر اصلی یا Server می تواند به تمام کامپیوتر های دیگر که Clinet نرم افزار در آنها نصب می شود دسترسی کامل داشته باشد. صفحه نماش آنها را ببیند، تبادل فایل کند، دسترسی به سایت ها و فایل ها را کنترل کند، و برنامه نصب کند.

اما وظیفه دوم این نرم افزار، شبیه سازی کلاس درس و مدیریت آن است. معلم می تواند به راحتی با کامپیوتر دانش آموزان در شبکه ارتباط برقرار کند. این ارتباط می تواند به صورت متنی و یا صوتی باشد. امکان طراحی آزمون و برگزاری آن، پرسش و پاسخ با داشن آموزان، ایجاد تیکت های درخواست دانش آموز از معلم و بالعکس، نمایش صفحه نمایش معلم به دانش آموزان، استفاده از مانیتور به جای تخته سیاه، و ... اینها همه امکاناتی هستند که یک معلم در یک مدرسه هوشمند احتیاج دارد و نرم افزار NetSupport School آنها را در اختیار شما قرار می دهد.

برای توضیحات بیشتر درمورد روش نصب و دانلود این نرم افزار به ادامه مطلب بروید

  ادامه مطلب ...