کار و فناوری فین هرمزگان

کار و فناوری فین هرمزگان

مقاله - نمونه سوال -طرح های اره مویی- انیمیشن - فیلم -طرح درس - فعالیت کارگاهی - رایانه - سرگرمی
کار و فناوری فین هرمزگان

کار و فناوری فین هرمزگان

مقاله - نمونه سوال -طرح های اره مویی- انیمیشن - فیلم -طرح درس - فعالیت کارگاهی - رایانه - سرگرمی

آموزش ساخت کاردستی های جالب ( پنگوئن بامزه)


دوستان عزیز امروز می خواهیم به کمک وسایلی ساده یک پنگوئن زیبا و بسیار بامزه درست کنیم، پس وسایل مورد نیاز را که حتماً در خانه تان پیدا می شود تهیه کنید و با ما  همراه شوید.


برای ساخت این کاردستی جالب و توضیحات بیشتر بر روی لینک زیر کلیک کنید.


 آموزش ساخت پنگوئن بامزه


آموزش ساخت کاردستی های جالب ( بازی چهره ها)

این کاردستی که در این پست می خواهم به شما آموزش بدهم بسیار جالب و سرگرم کننده است. شما می توانید با یک تکه کاغذ صورت ها و چهره های زیادی را به معرض نمایش بگذارید.

برای ساخت این کاردستی جالب و توضیحات بیشتر بر روی لینک زیر کلیک کنید.


آموزش ساخت کاردستی


طرح اره مویی ( محمد رسول الله )

طرح زیبای نام محمد رسول الله برای کار اره مویی جهت استفاده دبیران و دانش آموزان عزیز در ایام فراغت

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید


طرح مشبک اره مویی ( پروانه )

برای دانلود این طرح بسیار زیبا بر روی لینک زیر کلیک کنید

لطفا نظر یادتون نره


کدام رفتارهای شما برای کدام سن فرزندانتان مناسب است؟

درست وقتی که فکر می‌کنید در تربیت فرزند‌تان سنگ‌تمام گذاشته‌اید، فرزندتان با یک رفتار عجیب و غریب در جمع، شما را متعجب و ناراحت می‌کند. در این لحظه همچنان که از رفتار فرزندتان شرمنده‌اید، با خودتان فکر می‌کنید کجای کار را اشتباه کرده‌اید که اینطور شد. شاید آموزشتان را یا خیلی زود شروع کرده باشید و شاید هم دیر. بهتر است بدانید آموزش هر نوع رفتاری سن و سال خاصی را می‌طلبد. با هم برخی از رفتارهای مناسب هر سن را مرور می‌کنیم. 



کدام رفتارهای شما برای کدام سن فرزندانتان مناسب است؟

یک تا 2 سـال

وقتی کودک‌تان به حدود 18 ماهگی می‌رسد با برخی معاشرت‌ها و تاییدهای اجتماعی آشنا می‌شود. این، درست زمانی است که می‌توانید به کودک بیاموزید به احساسات دیگران توجه نشان دهد. ادامه مطلب ...

آسیب زانو ،در اثر انداختن پاهاروی هم

  وقتی در وضعیت دو زانو یا چهار زانو ، روی زمین می شینیم فشار زیادی به زانو وارد می شود .

پس اگر عادت دارید روی زمین بنشینید ، سعی کنید پاهایتان را دراز کنید . از این کار خجالت نکشید مطمئن باشید در جمعی که هستید ، افراد دیگری حتی جوانترهایی هم هستند که باید پای خود را دراز کنند .

بخاطر داشته باشید که نشستن بر روی صندلی ، به شرطی که صندلی مناسب باشد برای زانو بسیار مناسبتر از نشستن بر روی زمین است.اگر بر روی صندلی نشسته اید بجای انداختن پاها روی هم در ناحیه زانو ، آنها را از ناحیه مچ پاها به هم قفل کنید.

راه حل: بجای اینکه پاها را از زانو روی هم بیندازید از روی مچ پا به هم تکیه دهید.

چگونه یک مادربورد جدید نصب کنیم؟


 نصب مادربورد, پردازنده ی مرکزی

بهترین بخش درباره ی سخت افزار کامپیوتر این است که آن ها سر جای خودشون نصب شده باشند، آنها جاهای مشخصی دارند که نصب بشوند؛ مگر اینکه شما بخواهید آزمایش کنید که جاهایشان را تغییر دهید. من در این مقاله، سعی می کنم به شما بگویم که چگونه مهم ترین قطعه ی سخت افزاری یعنی مادربورد را نصب کنید و به شما توصیه می کنم که هر قطعه را حتما سر جای خودش نصب کنید. ادامه مطلب ...

داستان ( شرط استخدام )

یک شرکت بزرگ قصد استخدام یک نفر را داشت . به این منظور آزمونی برگزار کرد که یک پرسش داشت! پرسش این بود : شما در یک شب ، در حال رانندگی هستید . از جلوی یک ایستگاه اتوبوس می گذرید ، سه نفر داخل ایستگاه منتظر اتوبوس هستند : « یک پیرزن که در حال مرگ است ، یک پزشک که قبلا جان شما را نجات داده است و یک خانم یا آقا که در رؤیاهایتان خیال ازدواج با او را دارید »

می توانید تنها یکی از این سه نفر را سوار کنید . کدام یک را انتخاب خواهید کرد ؟ دلیل خود را شرح دهید . پیش از اینکه ادامه حکایت را بخوانید شما هم کمی فکر کنید!

مسلما این آزمون نمی تواند نوعی تست شخصیت باشد زیرا هر پاسخی دلیل خودش را دارد : پیرزن در حال مرگ است ، باید او را نجات دهید . هر چند او خیلی پیر است و به هر حال خواهد مرد . یا باید پزشک را سوار کنید زیرا پیش از این جان شما را نجات داده است و این فرصتی است که می توانید جبران کنید . اما شاید هم بتوانید بعدا جبران کنید . باید شخص مورد علاقه تان را سوار کنید ، زیرا اگر این فرصت را از دست بدهید ممکن است هرگز قادر نباشید مانند او را پیدا کنید .

از مجموع افرادی که در این آزمون شرکت کردند ، فقط یک نفر پاسخ درست داد ، ولی دلیلی برای پاسخ خود نداشت ! او نوشته بود : « سوییچ را به پزشک می دهم تا پیرزن را به بیمارستان برساند و خودم به همراه همسر رویاهایم منتظر اتوبوس می مانیم »

حرف دل من

سلام و عرض ادب

چند وقتی است که بخاطر مشغله کاری فرصت نوشتن پیدا نمی کنم و اصلا از این موضوع راضی نیستم .

راستش بخاطر یک سری مشکلات شاید امسال آخرین سالی باشه که به عنوان دبیر درس حرفه وفن تدریس می کنم و این موضوع منو خیلی ناراحت کرده . ناراحتم از اینکه دیگه نمی تونم در کنار دانش آموزان خوبی که سالها با هاشون خاطرات تلخ و شیرین داشتیم باشم یا همکاران عزیزی که هر چه از محبت و لطفشون بگم کم گفتم .

ولی هر جا باشم دوست دارم به عنوان یک خدمتگزار کوچک در خدمت ارتقا سطح علمی و اخلاقی نوجوانان و جوانان میهنم باشم و گام هر چند کوچک را در این راه بردارم.

انشاالله در هر پستی که باشم این وبلاگ به کار خودش ادامه می ده و امیدوارم بتونم تجربیات بیشتری رو در اختیار دوستان خوبم قرار دهم  و عضو کوچکی باشم از جامعه بزرگ فرهنگیان.