کار و فناوری فین هرمزگان

کار و فناوری فین هرمزگان

مقاله - نمونه سوال -طرح های اره مویی- انیمیشن - فیلم -طرح درس - فعالیت کارگاهی - رایانه - سرگرمی
کار و فناوری فین هرمزگان

کار و فناوری فین هرمزگان

مقاله - نمونه سوال -طرح های اره مویی- انیمیشن - فیلم -طرح درس - فعالیت کارگاهی - رایانه - سرگرمی

کنترل دستگاه های برقی و الکترونیکی از طریق اینترنت و توییتر

این ویدیو نشان می دهد که چگونه می توان از طریق اینترنت و بدون هیچ گونه محدودیت فاصله انواع دستگاه های برقی و الکترونیکی را از طریق اینترنت و توییتر کنترل کرد. در این ویدیو به طور نمونه یک لامپ از طریق اینترنت خاموش و روشن می شود.



خنک کنده لپ تاپ بدون فن!!!

این خنک کننده لپ تاپ بر اساس تکنولوژی پنکه های های بدون پره ساخته شده به همین دلیل هیچ سروصدایی تولید نمی کند. میگین نه ویدئو رو مشاهده کنید


۱۴ ماده غذایی که طول عمر را زیاد می‌کند

یک متخصص تغذیه گفت: به جای آنکه به دنبال روش‌های عجیب و غریب باشیم اگر ۱۴ ماده غذایی را در زنجیره غذایی روزانه بگنجانیم نه تنها بسیاری از بیماری‌ها را از خود دور می‌کنیم بلکه طول عمر بیشتری خواهیم داشت.

شیوا فرجی در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان فارس در مورد نقش مواد غذایی بر افزایش طول عمر خاطرنشان کرد: از ابتدای خلقت انسان و در دوره‌های مختلف همه به دنبال راهکاری برای افزایش طول عمر بوده‌اند که یکی از آنها تاثیر مواد غذایی است.

وی افزود: 14 نوع ماده غذایی مفید وجود دارد که اگر مصرف مداوم آنها در دستور غذایی قرار گیرد روند پیری را کند کرده و با پیشگیری از بسیاری از بیماری‌ها طول عمر را افزایش می‌دهد که سیب، موز، تخم‌مرغ، ماهی، لوبیا سبز، گردو، سویا، اسفناج، گل کلم، لیمو ترش، پیاز، گوجه‌فرنگی و چای سبز این 14 ماده را تشکیل می‌دهند.

فرجی در مورد خواص هر یک از این مواد گفت: سیب سرشار از آنتی‌اکسیدان بوده و به دلیل وجود آنتی‌اکسیدانی به نام کوارستین در کنار فیبر معروفی به نام پکتین ذرات ژله‌ای مانندی را در خون ایجاد می‌کند که مواد زائد خون به آن چسبیده و دفاع می‌شود که بهترین راه مقابله با سرطان خون نیز محسوب می‌شود.

  ادامه مطلب ...

ویندوز 7 امن تر است یا ویندو XP ؟

مایکروسافت اخیراً گزارشی امنیتی را منتشر کرده است که در آن به توضیح جزئیات آسیب‌پذیری‌ها، سوءاستفاده‌ها، نشت اطلاعات و بدافزارها در سال 2010 پرداخته است.

بنا بر اطلاعات منتشر شده در این تحقیق، به صورت کلی سیستم عامل های جدید مایکروسافت در حالتی که آخرین اصلاحیه ها بر روی آنها نصب شده باشند، امن تر از سیستم عامل های قدیمی این شرکت هستند. بر همین اساس ویندوز 7 و ویندوز سرور 2008 R2 بالاترین امتیازات امنیت را دریافت کرده اند.


 

ادامه مطلب ...