کار و فناوری فین هرمزگان

کار و فناوری فین هرمزگان

مقاله - نمونه سوال -طرح های اره مویی- انیمیشن - فیلم -طرح درس - فعالیت کارگاهی - رایانه - سرگرمی
کار و فناوری فین هرمزگان

کار و فناوری فین هرمزگان

مقاله - نمونه سوال -طرح های اره مویی- انیمیشن - فیلم -طرح درس - فعالیت کارگاهی - رایانه - سرگرمی

آموزش شبکه کردن چند کامپیوتر

با آمدن رایانه های جدید افراد بسیاری تمایل به خرید آنها پیدا می کنند پس از خرید یک رایانه جدید و سریعتر مدل قدیمی رایانه در گوشه ای انداخته میشود .بعضی از اشخاص از رایانه های لپ تاپ استفاده می کنند و می خواهند آن را با رایانه شخصی شبکه کنند .

ادامه مطلب ...

پارامترهای هارد دیسک

ظرفیت :(Capacity)

چه بسا یه اندازه ساده تو آگهی هارد هم سبب گمراهی بشه . تو صنعت هارددرایو، یه مگابایت رو بدون دقت خاصی، یه میلیون بایت تعریف می کنن در حالی که عدد فنی دقیق اون 1048576 بایته .

لابد می پرسید ، دونستن این مطلب چه سودی برای شما داره . فرض کنین که یک درایو 75 گیگابایتی خریدید،

ادامه مطلب ...

بانک سوالات درس حرفه وفن دوره راهنمایی راه اندازی شد

به لطف خداوند منان و حمایت بی دریغ همکاران منطقه بانک سوالات کامل درس حرفه وفن در سه پایه اول و دوم و سوم راه اندازی شد

امیدوارم با این کار قدمی در راه شناخت و پیشبرد اهداف این درس برداشته باشیم.

ما را از دعای خود محروم نفرمایید.

برای دریافت سوالات به لینک زیر مراجعه نمایید:



لینک بانک سوالات

تکنولوژی حیر ت انگیز ژاپنی ها

آیا میتونید حدس بزنید این چیه ؟


ادامه مطلب ...

بهداشت محیط - محیط زیست - آلودگی محیط زیست - منابع آلوده کننده

ر فرهنگ نامه‌ها ، معنای واژه بهسازی (Sanitation) چنین است: "علم نگاهداری سلامت" ، سازمان بهداشت جهانی بهسازی را چنین تعریف کرده است: مبارزه با همه عوامل مضر محیط زیست فیزیکی انسان که اثرات زیان آور بر رشد انسان ، سلامتی و بقای او دارند یا می‌توانند داشته باشند.


ادامه مطلب ...

تحقیق: موتور خودرو - سیرتحولی موتور - انواع موتور -ساختمان موتور

موتور یکی از ارکان اصلی  خودرو می‌باشد، که وظیفه اصلی حرکت آن بوسیله موتور با انجام یک سری اعمال خاص امکان پذیر می‌شود. بر این اساس تلاشهای زیادی در زمینه طراحی و ساخت انواع موتور صورت گرفته است که در حال حاضر نیز بیشتر سرمایه گذاریهای کارخانه‌های خودرو سازی در این زمینه انجام می‌شود. تمام موتورهایی که در زندگی بشر مورد استفاده قرار می‌گیرند انرژی جنبشی را به شکل یک حرکت دورانی (چرخشی) در اختیار مصرف کننده قرار می‌دهند. موتورها این انرژی را از طریق تبدیل انرژی‌های پتانسیل و یا انرژیهای دیگر بوجود می‌آورند که می‌توان بر حسب منبع انرژی اولیه ، موتورها را تقسیم بندی کرد که در ادامه به آنها اشاره خواهد شد.

اندازه واقعی

ادامه مطلب ...

کشف خاصیت ضدسرطانی بره موم زنبور عسل

پژوهشگران موسسه تحقیقات علوم دامی کشور خاصیت ضدسرطانی و ضدقارچی بره موم زنبور عسل را کشف کردند... .

ادامه مطلب ...

تشویق و تنبیه و انواع روشهای آن

تشویق و تنبیه یکی از ابزارهای مهم تعلیم و تربیت است که تأثیر شگرفی بر روابط میان انسان‌ها، اصلاح رفتار و انگیزش دارد. این ابزار نیز همانند تمامی روش‌ها و فنون تربیتی، آن گونه از حساسیت خاصی برخوردار است که کاربرد به جای آن آثار مثبت و سازنده و کاربرد نابجای آن سبب بوجود آمدن رفتارهای منفی و مخرب مانند افسردگی، ناکامی، بی‌تفاوتی، تعارض و احیاناً پرخاشگری در میان معلمان و دانش‌آموزان می‌شود.

ادامه مطلب ...

تکنولوژی هایی که بشر تا سال ۲۰۲۰ به آنها نیاز دارد

در سالهای اخیر، علم با سرعت زیادی در حال پیشرفت و گسترش است. پیشرفت علم بسیاری از بیماریهایی را که انسان در طول تاریخ از آنها رنج می برده و یا حتی ممکن بوده که بر اثر ابتلا به آن بیماریها جان خود را از دست بدهد ریشه کن کرده. همچنین، پیشرفت علم باعث شده که زندگی ما انسانها راحت تر شود. به هر حال، همان طور که از قدیم گفته اند، همیشه راهی برای پیشرفت و ترقی وجود دارد.

DNA کامپیوتر
در بدن ما وظیفه مولکولهای DNA، ذخیره حجم بسیار زیادی از اطلاعات ژنتیکی است. یک میلیگرم از مولکولهای DNA می تواند ذخیره کننده همه اطلاعات ژنتیکی از ابتدای تولد باشد. حالا می توانید تصور کنید که DNA کامپیوتر قادر به ذخیره چه مقدار اطلاعات است

.

ادامه مطلب ...