کار و فناوری فین هرمزگان

کار و فناوری فین هرمزگان

مقاله - نمونه سوال -طرح های اره مویی- انیمیشن - فیلم -طرح درس - فعالیت کارگاهی - رایانه - سرگرمی
کار و فناوری فین هرمزگان

کار و فناوری فین هرمزگان

مقاله - نمونه سوال -طرح های اره مویی- انیمیشن - فیلم -طرح درس - فعالیت کارگاهی - رایانه - سرگرمی

آغاز سال تحصیلی جدید91

سلام به گرمی آفتاب جنوب خدمت همه همکاران خوب خودم .

حتما همتون یه جورایی تو فکر مدرسه و درس بچه ها هستین و شاید هم بچه مدرسه ای دارید که تازه سال اولشه و آمادش کردین که بره مدرسه. خلاصه هر جایی که هستین برای تون آرزوی موفقیت می کنم  و امیدوارم تو سال جدید موفقیت و تلاشتون بیشتر از سال قبل باشه .

ممکنه شما هم مثل من تو همین اول سال ناراحت باشین چون ممکنه مسئول آموزش ادارتون ابلاغتون رو جایی زده که دوست ندارین یا باهاتون تو روز اول بدرفتاری کرده و شما هم مجبور شدید تند باهاش حرف بزنید و با حالی گرفته از اداره خارج بشین  خلاصه تو هر حالی که هستین دعا میکنم تمام مشکلاتتون حل بشه و با فراموش کردن همه بدیهایی که دیدین به فکر بچه های معصومی باشین که تو کلاس منتظرن معلمشون هستند که  شاد و خندان وارد کلاس بشه و اونا از شادی ما روحیه بگیرند و سال خوبی رو شروع کنند.

راستی دیروز واسه بازگشایی مدرسه روستای رضوان رفتم اونجا و با بچه های صحبت کردم و اونا هم مشکلاتی رو که همین اول سال باهاش درگیرن رو مطرح کردن منم بهشون روحیه دادم و گفتم انشاالله مشکلاتتون یکی یکی حل میشه شما فقط باید تو فکر درساتون باشین.

خوب دوستان بازم براتون آرزوی سال تحصیلی خوبی رو دارم و برای همتون دعا می کنم.

موفق و پیروز باشید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد