کار و فناوری فین هرمزگان

کار و فناوری فین هرمزگان

مقاله - نمونه سوال -طرح های اره مویی- انیمیشن - فیلم -طرح درس - فعالیت کارگاهی - رایانه - سرگرمی
کار و فناوری فین هرمزگان

کار و فناوری فین هرمزگان

مقاله - نمونه سوال -طرح های اره مویی- انیمیشن - فیلم -طرح درس - فعالیت کارگاهی - رایانه - سرگرمی

بازدید علمی درس حرفه وفن

در این پست تصمیم گرفتم  عکسهایی از بازدید علمی دانش آموزان کلاس سوم آموزشگاه شهید رشن روستای لاور فین رو براتون قرار دبدم.

تو یه روز خوش آب وهوا به اتفاق  دانش آموزان  از مراحل کشت و کار در زمین های کشاورزی روستا دیدن کردیم که کلی برای دانش آموزان جذاب بود و خیلی بهشون خوش گذشت و البته برای من هم خالی از لطف نبود چون کلی اطلاعات جدید از دانش آموزان یاد گرفتم .

در واقع من اعتقاد دارم که ما دبیران باید درس حرفه وفن را با تمام جذابیتش به دانش آموزان یاد بدیم و بذاریم بچه ها خودشون یاد بگیرن.

ماه عسل این بازدید عکسهایی است که در ادامه مطلب می بینید.

منتظر نظرات خوب شما هستم.


منتظر نظراتتون هستم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد