کار و فناوری فین هرمزگان

کار و فناوری فین هرمزگان

مقاله - نمونه سوال -طرح های اره مویی- انیمیشن - فیلم -طرح درس - فعالیت کارگاهی - رایانه - سرگرمی
کار و فناوری فین هرمزگان

کار و فناوری فین هرمزگان

مقاله - نمونه سوال -طرح های اره مویی- انیمیشن - فیلم -طرح درس - فعالیت کارگاهی - رایانه - سرگرمی

اردویی با دانش آموزان آموزشگاه فضیلت کهتک فین هرمزگان

سه هفته پیش بود که به اتفاق دانش آموزان آموزشگاه فضیلت کهتک برای بازدید از سد این روستا به یه اردوی 3 ساعته رفتیم.

یادم میاد وقتی دانش آموز بودم خیلی دوست داشتم اردو برم و معلمایی که بیشتر ما رو به اردو و گردش علمی می بردن دوست داشتم منم به یاد اون روزها تصمیم گرفتم به اتفاق بچه ها خوب و صمیمی روستای کهتک به یه اردو چند ساعته بریم.

جاتون خالی خیلی خوش گذشت و بچه ها خیلی لذت بردن . راستش رو بخوایت من معتقدم که لازمه بچه ها رو هر از چند گاهی به اردو و گردش های علمی خارج از مدرسه ببریم تا هم از جو خسته کننده کلاس دور شدن و هم درسمون براشون شیرین تر بشه .

در این پست عکسهایی رو که با دانش آموزان در اون روز گرفتم رو برای دیدن قرار داده ام امیدوارم مشوقی بشه تا همه معلمای خوب و همکاران زحمت کش به این موضوع بیشتر توجه کنن.

شما رو به دیدن این عکسها دعوت می کنم...


مسیر حرکت ما از میان مزارع کشاورزی بود




کوه های زیبای این روستا از همه چیز بیشتر جلب توجه می کرد

این هم برکه قدیمی آب مردم این روستا


این هم دهانه ورودی کوه و راه عبوری به سد این روستا

نمایی از سد
بعد از بازدید از سد به اتفاق بچه ها به پشت سد رفتیم تا از چیزهایی که بچه ها می گفتند دیدن کنم راستش تا حالا اونجا نرفته بودم

ظاهرا در دل کوه و در پشت این سد روزگاری محل زندگی اقوام گذشته ما بوده که هنوز آثاری از انها در آنجا وجود داشت که در عکسهای پایین می بینید مانند نخل هایی که در بالاست یا سنگی که در پایین می بینید که فکر می کنم به عنوان هاون از اون استفاده می کردن . چیزی که نظر منو جلب کرد این بود که در زمانهای گذشته اقوام ما چگونه و با کمک چه وسیله ای این سنگ را به این شکل در آورده اند ؟؟؟؟؟




محل زندگی این قوم یا قبیله و گوسفندان آنها را در عکس بالا می بینید

و در نزدیکی قله کوه به خاک سرخی که همان خاک آهن بود برخورد کردیم




این هم توشه سفر ما که در برگشت باهاش برخورد کردیم....
نظرات 2 + ارسال نظر
حسین رضایی 30 آبان 1391 ساعت 13:14

چه جالب
وبلاگ یعنی این
لذت بردم

سلام علیکم
نمی خوام تو دنیای مجازی منو بشناسید اما من از دانش آموزان شما بودم در گذشته های نه چندان دور
این وب هم به همت براداران بزرگوار بسیجی روستای رضوان ساخته شده لطفا تشریف بیارید اگه مایل بودید ما رو هم لینک فرمایید
آدرس وب دومم رو هم براتون می فرستم:
www.p-bahonar-r.blogfa.comگروه فرهنگی انصارالمهدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد