کار و فناوری فین هرمزگان

کار و فناوری فین هرمزگان

مقاله - نمونه سوال -طرح های اره مویی- انیمیشن - فیلم -طرح درس - فعالیت کارگاهی - رایانه - سرگرمی
کار و فناوری فین هرمزگان

کار و فناوری فین هرمزگان

مقاله - نمونه سوال -طرح های اره مویی- انیمیشن - فیلم -طرح درس - فعالیت کارگاهی - رایانه - سرگرمی

طرح اره مویی - طرح بالگرد(هلی کوپتر)

این طرح شامل 3 صفحه می باشد.

برای مشاهده روی لینک های زیر کلیک کنید


شماره 1

شماره 2

شماره 3


منتظر نظرات شما دوستان هستم

التماس دعا

نظرات 8 + ارسال نظر

سلام دوست عزیز وبلاگ بسیارخوبی داری برات آرزوی موفقیت دارم اگرخواستی تبادل لینک داشته باشی بنده رابانام(حرفه وفن بوکان) وآدرس www.herfeofanbokan.persianblog.ir لینک کن وخبربده تابنده هم شمارالینک کنم موفق باشید

سلام دوست عزیز وبلاگ بسیارخوبی داری برات آرزوی موفقیت دارم اگرخواستی تبادل لینک داشته باشی بنده رابانام(حرفه وفن بوکان) وآدرس www.herfeofanbokan.persianblog.ir لینک کن وخبربده تابنده هم شمارالینک کنم موفق باشید

بسیار ممنون و متشکر برایتان ارزوی موفقیت دارم و منتظر حضورتان هستم

سلام داداش گلم بنده هم شمارولینک کردم موفق باشید

[ بدون نام ] 8 بهمن 1391 ساعت 14:01

سلام خیلی ممنون از زحماتتون فقط عدد ها مربوط به اتصالات واضح نیست

محسن 28 بهمن 1391 ساعت 22:04 http://donyayematlab.blogfa.com

خیلی ممنون واقعا به دردم خورد امیدوارم همینجوری ادامه بدی

خوشحال شدم

سعید اصغریان 27 شهریور 1392 ساعت 15:20

خیلی خوب بود دیگه از این طرح ها نداریییییی

داود 14 اسفند 1392 ساعت 10:01

داود 14 اسفند 1392 ساعت 10:02

hello .tanks

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد